måndag 13 september 2010

Äntligen bilder!

Nå nu ville plötsligt både dator och bredband, just som jag stått en hel timme ute med datorn. Ja vårt mobila bredband är så uselt iblnd att man måste stå utanför huset för att det ska funka, hur det blir i vinter v¨gar jag inte tänka på... En halsdul till datorn kanske?
Nå, här kan ni se bättre hur borgkortet kan fällas upp. Grattiskortert fälls ner för att bli vindbrygga och portarna kan öppnas. Vad finns inne på den stelagda borggården? (Cuttlebugs embossfolder gjorde stenar) Jo, ett par av sonens riddare i envig!
















Fönstren är stämplade med mina egna stämplar och embossade på en overheadplast. Borgens stenar är stämplade med en stämpel frän England, har tyvärr glömt märket..
Nä nu är det nattedags, ska iväg på min dafgliga stråldos i morgon bitti!



3 kommentarer:

  1. Så läcker!!
    Vill gärna se den IRL!
    Vi får se hur vi får ihop en träff...
    Stor kram från mej!

    SvaraRadera
  2. En helt fenomenal borg du gjort!!
    Helt fantasiskt hur du lyckats få ihop det så den faktiskt går att vika ihop!
    Jag är sjukt impad!!

    Tack för inspirationen!! :)
    Ta hand om dig!

    Kram Petra
    http://paradises.blogg.se

    SvaraRadera
  3. I wish I could read what it says - but I love the photos - your models are lovely.

    Thank you for visiting and commenting on my blog - good luck with the pochade painting! There are some sheep in my shop and more later this week if you really like them!: https://www.etsy.com/shop/angelajsimpson

    SvaraRadera